2012 GOTT NYTT ÅR <3

Det här året har gått riktigt snabbt, det var varit galet bra! haft så roligt. 
 
årets höjdpunk var AIK-malmö!
hade galet roligt hela helgen i Stockholm, bodde på samma hotell som onedirection, shoppade på hollister, mötte massor av hammarbyare när jag hade på mig AIK kläder, tror jag aldrig jag har fått så många bitch blickar, haha. 
 
 
Sommarlovet var det bästa någonsin även om det var kast väder nästan hela tiden. Utom sista veckan.
Luleå kalaset var riktigt kul!!
UFF var och riktigt roligt! det gick för mitt lag vi förlorade tyvärr kvartsfinalen mot laget som vann hela skiten, hände tyvärr året innan också. 
 
Jag vill verkligen ha tillbaka mitt gamla hår!! sämsta valet på året att färga det brunt...
Sen blev det jul och nu är året slut!! 
 
GOTT NYTT ÅR! 
// Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0