Första dagen i London

Första dagen i London har varit toppen! Jag har hittat Wi-Fi på hotellet så att jag kan uppdatera med bilder nu från London. 
Den här dagen har vi varit på Nottinghill. Det är som en marknad ungefär. Vi var här förra gången vi var i London också, så det är ju roligt att känna igen sig. Vi handla lite sen så köpte vi något som jag tyckte var lite fränt en marshmallows med smak, något nytt!
 
Vi åt lunch sen så for vi och hämtade biljetterna till matchen imorgon!! ska bli hur kul som helst, längtar redan!
 
Nu sitter jag på hotell rummet och tar det lungt. Jag har hittat en typ av choklad som jag tror är en engelsk version av Toblerone så livet är toppen just nu, fast jag skulle självklart också vilja vara med på Idas och Ebbas planering eller vad man ska kalla det ;)
 
Nu ikväll ska vi ut och äta på någon resturang så kasnke kommer ett inlägg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0