BOR PÅ SAMMA HOTELL SOM ONEDIRECTION

ÄNTLIGEN FRAME I STOCKHOLM MEN JAG BOR PÅ SAMMA HOTELL OM ONEDIRECTION!

det är det coolaste någonsin! har även sett andra kändisar här som Mikael persbrandt och David hellenius.
Jag såg onedirection's bil dom åkte i. Dom svängde in mot hotellet jag stod ca. 5 meter ifrån dom.
lite besviken att jag inte gick och knacka på rutan. David hellenius såg jag när jag satt och åt värdens godaste oxe. Hotellet är hur fint som hellst väldigt lyxigt många limousiner och andra coola bilar. Extra roligt att onedirection bor här! hoppas man kan få se dom och kanske ta en bild imorgon hade varit hur härligt som hellst. Måste säga att resan har börjat på allra bästa sett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0